sobota 5. října 2013

prague fashion week #4

YOUNG TALENTS
VŠUP & UJEP & Young talents Range Rover Evoque Selection

A dnes už naposledy o letošním Fashion Weeku a to s mladými a nadějnými talenty! Mám rád mladé umělce, asi dokonce nejradši. Miluju, když se někdo dostane do míst, do kterých by se nikdo jiný ani neodvážil, a zároveň překročí určité hranice. Myslím, že naše generace konečně přichází na to, jak nebýt slepým členem davu, jak zaujmout a být sám sebou.

O to více mě zklamali studenti z VŠUP. Ti představili kolekci Bohemia; tak trošku nepochopitelnou, tak trošku nepovedenou. Celé to na mě působilo jako nezvládnutá snaha o vyčlenění se z davu. Když se sejde víc hlav, víc nápadů, je těžké sérii nějak ucelit, a tak divák musí dát jednotlivým kouskům samostatný prostor, ale nakonec se asi neubrání tomu je hodit do jednoho pytle. Ať tak či onak, předchozí kolekce, například Beaty Rajské, vyvolávaly ve stanu a v lidech jistou atmosféru, přinutily nás všechny je doslova hltat. To něco jsem na této přehlídce postrádal.


Další na řadu přichází opět studenti, tentokrát z UJEP a to s kolekcí, jejíž název se mi už dokázal vypařit z hlavy, ale mám dojem, že tam hráli roli vlci. Naštěstí už na začátku jsem si oddechl s tím, že oproti VŠUP jsme si o něco polepšili. Celá přehlídka gradovala. První polovině dominovali především extravagantnější kousky, hned na začátku mě zaujala například pruhovaná košile, přesto na dech beroucí objemné šaty nebo plášťový minimalismus ke konci to nemělo.


A celý blok mladých talentů nám vystupňoval přehlídkou - Young talents Range Rover Evoque Selection. V rámci této přehlídky se jako první představila až se mi nechce věřit, jak moc talentovaná Lay Sedláková. Tomu doopravdy nešlo nic vytknout. Vše bylo tak hravé, barevné a kontrastní a přesto stále perfektně nositelné. A ty lesklé a matné materiály! I JUST ♥ IT! 



Další na řadu přišla kolekce z dílny dua Komosný & Kostková. Ani zde jsem se rozhodně nenudil. Líbily se mi především kožené kousky, hlavně rukavice, nebo zlatavá sukně či bunda. 



A jako poslední se na mole objevila extravagantní Denisa Dovalová, aneb neurazí, ale ani nenadchne. 


A tímto článkem definitivně uzavírám kapitolu letošní fešn víku
A co vy? LÍBIL SE VÁM LETOŠNÍ ROČNÍK?

Zavítali jste sem poprvé a nevíte vo co go? Tento týden jsem přispíval reporty z letošní ročníku Dreft Prague Fashion Weeku. A co to je vlastně za akci? Dreft asi všichni známe - prací prostředek kladoucí si za úkol starat se o jemné oblečení a zachovávat jeho barvy, a tak není divu, že právě Dreft do toho praštil spolu s (Prague) Fashion Weekem a mimčo bylo na světe. 



4 komentáře :

  1. Z tý kolekce od Bohemia se mi líbí jen boty na čtvrté fotce... jinak zbytek (hlavně konec) je úplně úchvatný! Letošní ročník se mi líbil. Hlavně kvůli Beátě Rajské!

    OdpovědětVymazat
  2. wow!♥ všechno jsou to úžasné kousky!:) vůůbec by mi nevadilo mít pár takových v šatníku!:) a děkuji moc za milý komentář u mě na blogu, zrovna ten post mi pomáhala fotit Lucka Hůlková (link je u mě v textu) ;) ale pokud není v postu uvedeno jinak, tak zápasím se samospouští sama:) a někdy je to opravdu napínavý souboj:D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Lay byla skvělá, škoda, že jsme nestihly UJEP, některé modely vypadají hodně dobře;).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat